Автомобіль на газі. Ключові моменти

Автомобіль, який працює газовому паливі має багато переваг. Зокрема, у нього істотно «чистіші» вихлопні гази.

Все більш помітним стає економічна ефективність використання газу при теперішній вартості бензину: ГБО окупиться після 20-ти тисяч кілометрів на легковій машині. Газ по багатьом показникам краще інших видів пального. Наприклад, збільшена температура згоряння значно знижує витрати, а завдяки зниженню навантаження на вузли збільшується ресурс мотора, зменшується масляний «угар».
Крім цього, балон, в якому знаходиться газ, розрахований на досить високий тиск, має істотний запас міцності, що допомагає зберегти оригінальний вид при ДТП, тоді як звичайні паливні баки деформуються дуже легко, а той бензин, що виливається в результаті деформацій і може спалахнути.

Однак, доцільність установки ГБО викликає все-таки певну неоднозначність. Головний аргумент проти установки – це те, що газ вважається вибухонебезпечним, інший момент – має неприємний запах. Насправді, сам по собі газ не має запаху, проте для виявлення витоків його одорують, тобто насичують спеціальним «ароматом». Не зовсім приємний «запах» одоранту інколи може прониктути в салон. Також винуватцем неприємного «аромату» є гази, які виходять з глушника. Втім, бензин теж не трояндами пахне.

Експлуатація газобалонної системи в практичному плані відрізняється від традиційної. Просто потрібно знати особливості газу і слідувати деяким рекомендаціям. Найбільш проблемним моментом вважається запуск двигуна. Автомобіль на інжекторі завжди запускається безпосередньо на бензині. Відносно карбюраторного мотора є деякі нюанси. Коли машина працює тільки влітку – запускайте на газі. Коли ж експлуатуєте машину взимку, перед тим, як залишити машину на довго, бажано перемикатися на бензин для полегшення подальшого пуску двигуна.